Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 15 april 2018

bää

Av Kvasthilda - 15 april 2018 19:04

Sitter med nån konstig känsla i magen och skallen. Nånting är inte som det ska. Kanske lite sur över att man inte kunde vara med under dagens PoGO-CD...? Eller sugen på ett glas vin? Eller det att hela blodomloppet snurrar hejvilt o inte vill stanna av - typiskt när jag varit många timmar på rull. Nånting är inte OK just nu och det är bara en vag känsla. 

Söndag. Olivia och Oliver har namnsdag. Fredag den 13e överlevdes, Lasse Stefanz till trots. Helgens evinnerligt långa skift har klarats av. Gårdagen som blev över 22 timmar innan den avslutades i en för egen maskin bäddad säng i Narvik. Jag som avskyr mjuka sängar, älskar den sängen. Tjock madrass. Man sjunker ner i madrassen o kommer inte därifrån. Ungefär som Memory Foam, fast inte. Bara en tjock bäddmadrass. Kudden har lite att önska men det är svårt att tillfredsställa trettio lokförares önskningar om hur en säng ska vara o fungera. 

Kanske ska ta en raidsväng på stan? Åka till dotra o köpa ägg? Tror hon jobbar ikväll. Eller ja, hon jobbar, o har förmodligen redan börjat. Bah. Såå konstigt. Ingen rosa Mareep till mig :( Kanske finns nån senare när nu koden finns därute. Har inte sett en enda shiny karp så chansen att hitta en rosa Mareep är säkert lika hög den. O ingen gul Luvdisc. Inga skinande Bulbasaur sen eventet förra gången. Har dock hittat en gul hyena, även om den var värdelös. Men gul är den. Kunde man nu bara hitta en fårskalle med rosa päls - eller fem, hade jag varit glad. are. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 19 april 09:00


  Tema nr 208 Nästan borta 110/366   ... eller kanske tvärtom. Den är väldigt ny och på väg fram igen.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adres...

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards