Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 april 2018

Av Kvasthilda - 20 april 2018 20:44

Ongen har sovit gott hela natten. Vaknade till nån gång på morgonkvisten o satte sig käpprakt upp i sängen o stirrade rakt på mig, men så la han sig igen o somnade om. O han har legat ovanligt stilla inatt. Kanske snurrat lite, men med huvudet o fötterna åt samma håll hela natten. Kanske katten har hjälpt till lite med det, då hon legat på hans täcke en större del av natten. Annars brukar han fara som en furie i sängen o inte ligga still i många minuter. 

Däremot har det varit omöjligt att få honom att äta just nånting. Vilket senare ledde till en osedvanligt grinig och irriterad unge när vi var o handlade. Han fick en frukt, då COOP har en låda med bananer just för sockerdroppsungar. Men givetvis ville han inte ha en banan så han fick ett päron i stället. O genast fick vi en gladare unge. Sen sprang han runt som en skållad råtta o försvann. Hans mor blev lite orolig när butiken var knökfull med folk så jag gick runt o letade medan hans mor handlade. Hittade honom rätt långt tillbaks i butiken - tillsammans med sin faster o kusiner. Rackarunge. Man har ju ingen aning om vad han kan råka på. Fast han är dock lite blyg o snabb som Blixten (McQueen) o springer väl mellan benen på den som försöker fånga in honom. 


Åsså läste jag precis att Avicii är död. Va??? Tråkigt :( 

Av Kvasthilda - 20 april 2018 09:00


Tema nr 223 På tork

110/365


Fick en bild från Maken... *Döskallar* 
Jag hade också fotat mina dockor och huvud som stod/hängde på tork efter en genomgång/tvätt av håret. 





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards