Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 april 2018

Av Kvasthilda - 25 april 2018 20:16

Sov knappt tre timmar inatt innan klockan ringde o väckte mig. Det vara bara att kliva upp o packa rygggan då o ge sig av mot jobbet o vidare mot baracken i Svappavaara. Hade lite svårt att somna när jag väl kom dit o vaknade flera gånger - till slut med en jävelusisk huvudvärk. Blev bil hem då en av insarna har lokutbildning med våra nya förare från Gällivare. Värken sitter i ännu känner jag o det blir nog att nanna kudde snart. 

Funderar över hur fasen jag ska komma ikapp med mina 365or... Får kika över det där i morgon. Har suttit o skrivit på en lista med alla temana och vet att jag har en massa info där, men om det mesta är tänkt att fotograferas i Långträsk blir det besvärligt. Maken åker ner i morgon o jag är SÅ avundsjuk. Vill också åka ner. Men har ingen lust att vara där ensam när han är hemma o stökar. För det gör han.  

Av Kvasthilda - 25 april 2018 09:00


Tema nr 288 Strån

115/365


Jag gillar IKEAs dalahästar o önskar att jag hade kunnat köpa fler än bara den ulliga med lammpäls som jag en gång köpte - o som nu har ett trasigt öra. Den här hittade jag på Tradera för ett tag sen. Andrahandsmarknaden är smått galen. Ungefär som den här hästen med sina röda strån till man och svans. Punkare. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards