Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 26 april 2018

opponer ner o opp

Av Kvasthilda - 26 april 2018 21:15

Hade en tanke om att Maken skulle titta in innan han for till stugan men när han ringde var han i Svappavaara på väg redan. O jag hörde ju det, att han tog bil o släp med sig när han åkte hemifrån i morse. Nåja. Några timmar senare ploppade det in ett meddelande från Kråk att pa just lämnat henne så hon skulle iväg o Pokenada lite. Eller Pokemona i alla fall. Det är ju plaskevent efter den där världsstäddagen o karpar o valyngel vimlar i parker o skogar. Överalt där man aldrig ser dem. Dweia som bor i skogen o har dem i närheten hela tiden hittar bara Hoppip o Digglet. Opponer är världen. Men inte en enda shiny - utom den lila valen jag hittade på gården. Just nu är jag skitsur för alla mina mons har åkt ur gymmen. Egentligen skulle man ge alldeles fan i att stoppa in nåt så de där jävla asen får stå tills de ruttnar. SÅ surt. Man stoppar in nåt o försöker få guld. Vi spelar på ett annat sätt här än på andra platser och vi är få i mitt lag som hjälps åt så man är liksom ensam o kanske nån annan hittar rätt gym o stoppar in nåt för ett extra varvs förstärkning. Men nånä. Då kommer den jävla KOssan o slår ut en, efter tio minuter, efter en kvart eller två timmar. Spelar ingen roll. O fanskapet har mage att säga att "det är bara ett spel" när man slår ut hen. Jamen ge fan i att slå ut mina då, för JAG vill ha guld vilket ni har fått för månader sen. SEN kan du göra vad fan du vill. Bajsapa. SÅ, bara för det ska jag ta mig en tur ut nu o slå ut lite smurfar som de kallas i Ingress. Får se hur länge det håller. Sova får jag göra i svapps i morrn. Så får det bli. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards