Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 maj 2018

Av Kvasthilda - 18 maj 2018 18:05

Fredag idag. Hela  dagen. Den här veckan har bara seglat förbi - blixtsnabbt. 

Gubben kom till stugan på eftermiddagen o det första han gjorde var att installera vattnet. TACK! Han hade med sig ett par kubik björkved som Mia o jag hjälptes åt att få in i vedbon. Gick  supersnabbt. Sen har vi grillat. mUMMA. nU ÄR DE O BASTAR  MEN BASTUN O JAG ÄR INTE BäSTA VÄNNER. äN. O jävla CapsLock. 

Cathrin o Pedda kom just till Ryggen också. Kanske tar en prommis dit o hälsar på dem innan bastufolket kommer tillbaks. Å andra sidan hinner jag prata med Catrin/Cathrine/Catherine.. (nä, inte det sista men jag känner så många KATRIN att jag inte vet hur nån av dem stavar sitt namn....) i morgon när vi ska bjuda på mat. oM DE NU VET OM DET.... O jävla  CapsLock igen. Lapptoppen är hopplös. 

i MORGON ÄR DET cd, cOMMUNITY dAY I pOKÉMONgo. vI SKA TA EN SVÄNG I äLVSBYN PIGAN O JAG. kANSKE HITTAR EN ELLER ANNAN sHINY cHARIZARD SOM KAN BLI SvART. Men va i helvete???? Vet om många som dragit loss den där jävla knappen o kastat ut den. CapsLock. Tre gånger på ett inlägg? Nä. FYRA. Nu skiter jag i det här. Tja! 

Av Kvasthilda - 18 maj 2018 09:00


Tema nr 148 Kulturbygd

138/365


Kyrkbyn i Älvsbyn.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards