Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Kvasthilda - 3 juni 2018 15:41

Satan vad det blåser. Inget kul att sitta ute. O man kan inte elda på uteplatsen heller då vinden ligger mot stugan (som vanligt). Enda positiva med det är att myggen blåser bort. O enda stället där man kan sitta för att det är lite lä, ja där flockas de små odjuren. Bitska varelser. Sommarparfymen får jobba hårt! MyggA. 

Väntar ännu på att Carina ska komma hit och blir lite smått handikappad i denna väntan. Nåja, det går ingen nöd på mig men hade tänkt ta en kort liten tripp med bilen o kolla en sak i byn. Nåja där också. Man är ju inte långt borta om de kommer. 

Ska äta upp salladen jag köpte innen jag åkte ner. Om den fortfarande är ätbar. Var ju ett tag sen. Köpte den dagen innan jag först hade tänkt åka, men det blev ju förskjutet ett par dagar. bah. 

Saknar katten. Eller inte. Både och. Skönt med hennese sällskap men man blir lite låst o jag kan ju definitivt inte åka till Dalarna om hon varit här. Måste kolla över det där med biljetter. Trivs rätt bra här med, men måste åka ner o kramas lite med mamma. O ta reda på min post... 

Kanske ska ta itu med det ena o fixa det andra då. Hejpa! 

Av Kvasthilda - 3 juni 2018 09:00


Tema nr 224 På vid gavel

154/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards