Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 juni 2018

Av Kvasthilda - 7 juni 2018 13:03

Ja herre gud. Sitter just o lyssnar på domen mot dåren Akilov som körde lastbilen rätt in i Åhléns. 40 sekunder tog det. Fem personer dog. Han får livstid. Good riddance. Skulle bara ha fått skicka honom till nån avlägsen plats o ett fängelse ingen kommer från. Nånsin. Typ på en annan planet ā la J.D Robbs utomplanetsfängelser i böckerna om Eve Dallas. 


Fryser. Vaknade i morse av att träden utanför stugan stod o svajade vilt o en stund senare vräkte regnet ner. Fick en bild från Maken han tog vid femsnåret i morse. Snöar i Kiruna. Öppnade Facebook o flödet är fyllt av NEJ!!, o Fan vakna till detta? o ÄNTLIGEN VINTER o annat tok. Var o varannan har lagt upp bilder o KP hamnade tillome i Aftonbladet efter sitt inlägg. FÖr en stund sen lugnade vinden nr sig, fåglarna kvittrade och jag stoppade näsan utnför dörren. Småmysigt. Sjön böljade lite långsatm. Dröjde dock inte länge innan Nordan drog igång igen o det blev svinkallt inomhus. Eldar i kaminen igen. Måste stänga dragluckan så det inte brinner ur direkt utan hjälper till med värmen. Vinden drar rätt igenom väggen. 


Håller på att packa om mina kläder. Man tar hur som helst ALLTID med sig för mycket när man åker nånstans. Hit tog jag det mesta jag brukar använda sommartid för att sedan packa om o lämna det jag inte behöver. Tar säkert med mig mer än jag behöver hur som helst. Mor o SysterYster har ju tvättmaskin så man står inte utan kläder. Sen finns alltid Indiska :D :D Nä, det är väl bara att fortsätta då. 

Av Kvasthilda - 7 juni 2018 09:00


Tema nr 8 Bedagad skönhet

158/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards