Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Kvasthilda - 3 augusti 2018 16:59

Nu tog det slut 365or - väntande i bloggen i alla fall. Har några foton jag inte hittat teman till än som ligger o skvalpar i datorn. De är signerade o klara, behöver bara få en snajsig eller passande titel. Bah. 

Är allmänt låg just nu. Inte då för lågtrycket som ligger över oss, utan av tusen och en andra orsaker. Om vi kunde få några dagar tillsammans i stugan. Vi har gått om varann hela jävla sommaren. På måndag har jag ledigvecka - o då börjar Maken jobba igen. Vet inte ens om jag vill åka ner. Eller jo. Vill, vill jag, men om jag ids. Kan inte elda där och brasan är ett av nöjena med att sitta ute o slåss med mygg o knott. Skulle åkt bort i stället. Kanske till Skåne. Har inte varit dit heller. Amerikanska besöket for hem häromdagen så nu finns tiden för annat, men eftersom inget är planerat... Surt, sa räven. Har inte ens mathjärnan påkopplad. Tittade i kylen o tänkte. NÄ, vill inte. Hade lite kokt pasta o såg falukorven. Nåja, Ugnskorv är ju lätt i alla fall. Så, det fick det bli. Börjar nog vara klart snart. Börjar ana doften av ugnsstekt korv. 

Jobbar i morgon så krysset blir försenat - igen o som vanligt. Men det är då det. En ny dag. 

Av Kvasthilda - 3 augusti 2018 09:00


Eget tema nr 11 Fontän

215/365


Ett av våra pokéstop. En vacker liten fontän i minneslunden. Så länge den är vattenfylld ger den vätska åt blombuketterna som sätts i hållare runt om. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards