Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av Kvasthilda - 7 augusti 2018 09:00


Tema nr 259 Småplock

219/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 7 augusti 2018 08:39

Önskar att man hade lite mer GO i kroppen. Gö vad trött jag är. Kan iofs bero på att jag inte fick sova så länge jag själv ville idag. 07.21 ringde det på dörren. Klev upp, såg taket på svågerns bil o dröp i säng igen. Då ringde han på två gånger igen. O det bara för att Makens bil står runt husknuten. Betyder inte att han är hemma. Gah. Han jobbar idag o började i sedvanlig ordning i ottan. En stund senare började det skramla i sagda bil. Maken kom hem en snabbis o kollade nåt han hade med sig. Kastade tvättpåsen i armarna på mig o for igen. Nåja. Inte riktigt så. Han undrade när jag åker o jag sa - nån gång under dagen. -Hinner du tvätta? Jodå... Så nu ligger lakan o handdukar från stugan i tvättmaskinen. Resten tar jag senare. Hans skogskläder o fler handdukar. 

Får se om zäta fixar lite stop åt mig i Långa nu... Ska åka förbi där idag (om jag har tur). Vägarbeten är inte så kul, men den vägen är enda sättet att ta sig till campingen om man inte ska åka diverse omvägar. Tyvärr har de bara ett visst antal portaler att lämna in. Typiskt. Har massor med tips i trakterna. 

Nä, kaffet är klart. Frukost då. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards