Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 14 augusti 2018

;(

Av Kvasthilda - 14 augusti 2018 19:31

Så ledsen jag känner mig just nu. Gör ont i hela själen. Har en vän som inte vill leva längre. Fick veta varför för en stund sen och det var ingen rolig historia. Satans jävla skit. Känner fler som är drabbade av detsamma och nära skjutit familjen i sank på kuppen. Satan att det ens ska tillåtas. Reklamen som flödade under fotbollsVM - o säkert under friidrotts-em på det. Har inte tittat på teve alls så vad reklam som snurrat har jag noll koll. Men i varenda jävla fotbollspaus o varje film kommer de, spelreklamerna, upp till sju i varje jävla reklamavbrott. Man spelar på en grej, börjar spela nåt annat. Lätta pengar? Nä. Inte på nåt sätt. Tvärtom. Lätta pengar i den meningen att de flyger iväg för att aldrig återvända. Fy fan. Sätt stopp för all jävla spelreklam. Det har varit nog illa med alla hästspel som fladdrat i rutan genom åren. V75. Har en närstående som haft stora problem. Nu en av mina bästa vänner. Älskade vän. Man vet inte till hundra procent vad som händer bakom stängda dörrar. Jag hoppas att de alla får den hjälp de behöver. Skjut den satans speljävulen. 

Av Kvasthilda - 14 augusti 2018 09:00


Tema nr 263 Röda löv

226/365


En rödlövad björk i centrala Piteå. Tog mig en stund att fatta att det var en björk, även om den vita stammen sa så. Jag är lite osäker vilken björkart det är, då det visst finns två rödlövade björksorter. En heter Petula pubescens och går under namnet Rubra, den andra heter Betula pendula eller Purpurea. Den kallas även blodbjörk. 




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards