Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 september 2018

Av Kvasthilda - 7 september 2018 20:02

Roy och Regina har namnsdag idag. Låter som namnen på en kompis ungar. Regina är definitivt ett av barnens namn. Regentnamn. Roy o Roger har en mack ihop. 

Jo, mår lite bättre idag. Eller liiite som svågern tyckte att jag stavar det. Med tre iiin. Dalmål. 

Sonen lämnade stan o for till stugan igår. Liiite avis på honom också. Jag *hade* ju kunnat åka med honom ner, men vi har annat att göra i morgon. En eldfågel att dra ner i varenda gym i stan mellan 11-14. Moltres-dag. Undrar hur shiny versionen av den ser ut? Lite mer orange? Lite mer gul? Lite rödare? Zapdos hade ju nästan ingen skillnad. Inte heller Articuno, men nån sån fick jag inte. Kanske tradar en med nån av döttrarna, bara-för-att. Vet inte vem av dem som har nån, mer än en. 

Ryggen tar dock kål på mig. Ont. 

Måste packa en väska också i helgen. Ska ju åka till Skaaneland. Blir inte klok på det där med veckor. Ska gubben vara i stugan i två veckor? Tyckte han sa två o en halv vecka till Svågern. Då HADE vi ju haft en vecka tillsammans. Räkna veckor är omöjligt. O vi har räknat o räknat o räknat o räknat. Nåja, blir en vecka med Eva i stället. Stugan står kvar. Fast jäklar vad jag längtar dit. 

Av Kvasthilda - 7 september 2018 09:00


Eget tema nr 17 Intressant

250/365


Luna kollar av de okända dofterna på dockan som just anlänt i posten.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards