Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 januari 2019

Av Kvasthilda - 17 januari 2019 20:58

Längtar så till ledigveckan. Har miljoner saker att göra, men inga tider att passa - o det passar mig. Har alldeles för många av mina avskyturer o feltidpådygnetturer just nu. Men har kört i dagsljus idag. Ingen sol idag. Snö och lågt i tak. O kallt som fan. 

O har noll o ingen hjärnverksamhet. Korta o trista inlägg. 

Tände lite värmeljus. Fryser som en hund. Köpte lakritste i Narvik. YogiTea har en hel del goda téer och tror jag hittade rätt. Köpte lite olika lakritssorter åt kusinen men hon kom ju själv till Sverige igen och köpte med sig det mesta innan hon vände hem till Kanada igen. Det var tuggummi, lakritsrot i stång och mald form, salmiak, téer, kolor, läskiga pastiller o guvetvad mer. Mycket av det är väl kvar ännu. Men téerna har vi druckit upp o insåg att de var fantastiskt goda. Tror det är apelsin och kanel i just den här. 

Men faaaan vad jag fryser! 


Av Kvasthilda - 17 januari 2019 09:00


Tema nr 182 Miniros

17/365


Silver Label - tillverkad i begränsad utgåva och finns bara att köpa hos David's Bridal - USAs största butikskedja för brudklänningar. Eternal Barbie bär en bukett röda rosor. 




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards