Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 januari 2019

Av Kvasthilda - 24 januari 2019 18:55

Ett snabbt besök hos tandis idag, gav ett nytt om en månad. Detta eviga tandstensrengörande. På gott o ont. Endera har man tandsten, eller så dras man med hål. Det värsta är att tandstenen i sin tur kan orsaka tandlossning.

For o handlade sen. Tomma toarullar o mjölkbrist. O ett febrigt barnbarn. Köpte ett paket pinnglass åt ongen. Hans far brukar köpa en laktosfri variant så jag letade fram en sån med jordgubbssmak. Blev full frys hos pigan så jag tog med ett paket köttfärs hem. Vi ska äta tacos nån gång under helgen så det kan ju passa då :)

Gossens feber sjunker inte mycket. Lilla älsklingen. Känns som mormor har en feber lullandes under ytan här. Har inte tid med det.

Full AP-dag i morrn.
Gruvbesök. AP-träff. Bowling. Middag.
O får väl hålla mig till nollprocentigt då. Bökigt att hinna få hem bilen mellan allt som sker. Hade harit bäst att få hem den mellan APan o kulrullningen. Lite kallt att ha den i timtal på stan.
Gubben har också jobbgrejs i morrn, men han är väl nykter som vanligt o kanske kan köra. Bah.
Logistik.

Av Kvasthilda - 24 januari 2019 09:00


Tema nr 57 Fingrar

24/365


Jag önskar så att slå dem på fingrarna. Butiken som aldrig visar en prislapp i fönstret...

I Sverige är det lag på det. I Norge tror jag detsamma, men vet inte säkert. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards