Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 28 mars 2019

älska mig för den jag är

Av Kvasthilda - 28 mars 2019 23:04

Vad är det för fel på världen och dess jävla invånare? Pratar inte bara om Örjan Ramberg och hans konstiga kvinnosyn, utan Kjell-Åke Johansson och en jävla massa ormar i docksamlarvärlden. O alla andra jävla idioter som borde lära sig veta hut eller deporteras till nån avlägsen plats i varmaste gobiöknen eller kallaste sibirien. Hela bunten har en störning nånstans innanför skallbenet. 

Såg Josefins dokumentär häromdagen. Gjorde så ont i mig. O ännu jävla ondare idag när 3an visade Veckas Brott om ovan nämnde Kjell-Åke Johansson. Vilket helvetes jävla rövhål till gubbjävel. Avskum. De tog även upp Josans dokumentär och frågor från tittare som undrade om man har lättare att få strafflindring om man är en kändis. Hörde aldrig vad det svarades på den frågan. Bojkotta fanskapet. Gå inte på Dramaten. Alltså. Det kryper i mig hur fan folk kan bete sig. SÅ arg. Så frustrerad. Så besviken. SÅ ARG! 

O dessutom arg att jag inte kommit mig utanför dörren idag. Inte en meter. Eller jo. Har ju gått till brevlådan och Pokéstopet. 

Det REGNAR. Hör att det slår mot fönsterblecket. Ett ljud man inte är riktigt van att höra den här årstiden. Försökte kika ut, men har fel glasögon och nerdragna persienner så ser inte ett skit åt det hållet. 

Måste ge mig ut i morgon. Har jour i femtio minuter till, men det vore fan om just min mobil skulle ringa, när det finns både en T15 och en T18. Vill supa mig full. Glömma alla jävla idiotier världen består av. Tyvärr hjälper inte det. O det blir mer min idioti av det. Vart är vi på väg?? Nä. Inte så. 

Frustrerad. 

O Jon Skolmen är död. Ole Norman med hela svenska folket. Sov i ro. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 19 april 09:00


  Tema nr 208 Nästan borta 110/366   ... eller kanske tvärtom. Den är väldigt ny och på väg fram igen.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adres...

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards