Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under mars 2019

Av Kvasthilda - 2 mars 2019 09:00


Tema nr 23 Blankis

61/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 2 mars 2019 04:19


 

  .... att komma övertrött, till en bäddad säng.

Av Kvasthilda - 1 mars 2019 18:43

Jahapps. Hade ju hoppats vara hemma i någotsånär ordinarie tid inatt, men tji fick man. Ännu en utlöst varselanläggning. Undrar om det gått laviner eller om det är nåt annat som gör att det löser ut? Det är ju lavintider. 

Men som en lavin - det var svenska stafettjejerna. Jäklar i vinterstudion vad de for fram. O bäst av allt att Johaug fick på moppo. SKÖNT med GUUUUULD! De är bäst. Inte som österrikarna själva som bloddopar sig. 


Nu har det gått två timmar sen jag började skriva o jag har inte gjort klart än... Disträ DeLuxe. 


Hade jättemycket i huvudet tidigare idag jag tänkt blogga om, men just nu är det tomt. Ekar nästan. Eller nä. Det är som ett vacuum. Bomullsfylld skalle. Inga tankar får plats. Det är tomt. Men fullt. O jag har fortfarande tvåoenhalv timme till jobbstart o nästan åtta timmar tills jag får sova igen. Förmodligen i en säng jag måste bädda själv. 


Lena Callne ska sluta på radion. WHAT? Hade jag ingen aning om. Hon gjorde sin sista dag idag sa de. Blir så konstigt när alla rävar försvinner. Lena och Jon. Johan och Tova. Fast Tova är kvar, med en annan radarhäst. Pamela och Peter. Pamela slutade men är nu tillbaks men jobbar på andra veckan, med Robert. Som har bytt efternamn. 

Könschtut är ordet. 


Nä. Gubben gick just o la sig. Jag måste fixa nån form av frukost. Kompisarna kör en sista Latias-raid för en sista chans till shiny. Upponer är världen. Dotra jobbar - o slutar sent o jag börjar jobba EFTER det.... 
Go'Natt Sågblad. Till skillnad mot Godda' Yxskaft.... Typ. 


Fredag. Jasså. Hmmm. Var det inte Så ska det låta idag? Kanske ska kolla det då. På Tv4Play. 

Av Kvasthilda - 1 mars 2019 09:00


Tema nr 211 Ostadig

60/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards