Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 april 2019

Av Kvasthilda - 24 april 2019 21:37

Ibland är det himla roligt att gå på bokrea! Pigan o jag for o handlade. Hon skulle ha lite nagelgrejs men hittade inte det hon behövde så vi strosade runt o handlade lite mat o hamnade så småningom på den lilla display som är kvar av bokrean. Har väntat på halva reapriset o liknande. Spanat in lite kokböcker jag velat ha. Några har jag redsan köptm när de hade köp tre betala för två. Snåljåpar. Halva priset kom de aldrig ner i, vad jag vet. Har i alla fall inte stått nåt på nån skylt. Nu stod det 20 pixarer per bok o dotra scannade in - för en tia! Yay! Vi hämtade en korg o fyllde den med diverse gott o blandat i bokväg. O detta är bara mitt. Dotra hade lite barnböcker i sin kasse också. 



Jag har en förkärlek för deckare o kunde givetvis inte låta bli att köpa några såna. Har en hyllmeter i stugan redan som ligger o väntar på regniga dagar. O helst en kamin (sådär lagom till de börjar prata om bränderna i Sverige igen, i Karlavagnen). Förbenat vad det ska brinna. Kasta inte tomflaskor i skogen, vars skärvor kan orsaka brand om solen lyser igenom dem nog länge. Ta reda på allt jävla skräp. Kasta inte fimpar. Förbannat. 

Av Kvasthilda - 24 april 2019 09:00


Tema nr 114 Hög nivå

111/365


Kidsen gjorde det de kunde för att minska höjden på snödrivan. Det här är strax innan de började hacka i o härja med den. Lite spännande att ligga på kanten o kika ner - innan han vågade sig ner. Liam hängde i kanten för att så småningom ta sig lite våghalsigare nerför hängdrivan. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards