Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 augusti 2019

Av Kvasthilda - 13 augusti 2019 10:35

Men alltså. Varenda gång jag uppdarerar den här appen blir jag sådär.... WUT? Vad menar ni? Pappa på teven må vara, men Netflixabonnemanget är mitt och han delar det med mig - eller snarare, jag delar det med/till honom. Maken alltså, inte min far. Min far vet inte vad Netflix är. Min farmor är död sen trettio år och har aldrig sett, vare sig dator, surfplatta eller mobiltelefon.
Är mobilappar endast för tonnisar o glin? Skärp till er, fåntrattar o låt det handla om appen i stället för att fjolla er med kids.

Hade det varit en app om bilteknik och det skrivits nåt om "Vill du lära dig skruva själv, i stället för att låta maken göra det.." blablabla, hade de blivit fällda för könsdiskriminering. Vilket bullskit.
Nåja, inte en hundra procentig jämförelse men fjantigt nog. Jag har Netflix på mobilen.

O det där med att förbättra galleriet... Allt är relativt och alla förändringar är inte alltid bra. Har inte sett denna än, så vet inte vad de förbättrat.
Hmm. Ser ingen skillnad mot igår, vid en första anblick. Nå. Det visar sig.
Netflix på mobilen är ändå inte optimalt.

Av Kvasthilda - 13 augusti 2019 09:00


Tema nr 258 Sjömärke

225/365


-.




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards