Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 26 augusti 2019

Av Kvasthilda - 26 augusti 2019 21:30

En dag som började konstigt blev en bra dag som blev en skitdag till slut. 

Pappa har varit på lasarettet igen för provtagning och slangbyte. Sonen skjutsade dit honom. Senare under dagen låg Golfbror inne för provtagning, men jag vet inte för vad. Hur det gick för pappa har jag inte fått reda på, men skulle det ha hänt nåt, hade Sonen ringt, så det gick nog bra. 

Jag själv har varit hos Carina hela dagen. For till henne på fm. Vi har snackat dockor o hon har klippt mig, åsså har vi snackat mer dockor. Rullade mot Långträsk igen efter sjusnåret. Såg från vägen att det brann en eld vid vår gård o förstod att grabbarna satt ute o eldade. När jag kom på plats ville gubben att jag skulle sätta mig ner. Han såg konstig ut o Halt såg ännu konstigare ut i ögonen. -Men vad har hänt? Makens röst bröts o han kunde inte prata så jag frågade Halt i stället. -Jaktledaren... han Micke är död. WHAT???? Han fick en känningar i bröstet o ringde sin bror som är sjuksköterska. -Har du nån som kan köra dig till sjukhuset? -Sitter redan i bilen. O där dog han. 

Maken har gått o lagt sig o somnat i alla fall. Micke var en av hans bästa vänner. Jag har svårt att greppa detta ännu. Såg fram emot att träffa dem första älgjaktshelgen o höra alla tokiga historier. Träffa nya jakthundarna. Gud så konstigt det blir. 

Vila i frid Micke. Vi tar en gravöl för dig ♥ 

Av Kvasthilda - 26 augusti 2019 09:00


Tema nr 3 Alla dessa svåra semesterval

238/365


Det är så mycket som ska hinnas under de lediga dagar man har. Oftast hinner man inget. Den här dagen däremot... Då tog vi en tripp till Skellefteå för att se en utställning med Dinosaurier. Spännande! 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards