Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 september 2019

Av Kvasthilda - 9 september 2019 17:08

Har sovit SÅ dåligt inatt. Vaknat hundrasjuttiotre gånger. Sista gången slängde jag ett öga på mobilen - som bländade mig. Hade glömt ställa ner ljuset. Fyra minuter till den skulle ringa. Huff. Den ringde o jag stängde av. O såg att det var en jäkla tur att den ens ringde. 1, EN, procent kvar av batteriet. Skitmobil. 

Klev upp o konstaterade att en förkylning är på G. Nej. Nej. Har inte tid med sån't skit. Klädde på mig o funderade var jobbmobben var nånstans. Hittade den o såg ett mail. Inställt. Men fan. Klädde av mig o kröp under täcket igen,. men det var fan lönt att försöka sova. Kul inför morgondagens skift när man kommer i säng ungefär samma tid jag klev upp i morse. O måste beställa en tågbiljett på nåt vis. Det ligger numer på oss, men jag fick inte appen att funka så det vette fasen hur det ska gå. Får göra det på jobbet, men jag börjar ju inte förrän mitt i natten. Får väl rings Pf o be dem hjälpa mig. Skulle ha varit ut till jobbet en sväng idag för att fixa detta då. Huff. 

Gjorde i orning svampen jag plockade. Blev inte så mycket till slut. Mest bara stensopparna kvar av alla. Lämnade nån annan svamp, tegel eller sand eller björk eller vad det då var o ett par kremlor - o ett par pyttiga röksvampar. Åt detta till kycklingfilé.

Nu bankar huvudet o näsan rinner. NEJ. Nej. O Dagmar vill träffas ikväll. Mitt huvud vill inte det. Men hur jävla ofta är hon uppe från Tyskland??? Skit. 

Av Kvasthilda - 9 september 2019 09:00


Tema nr 100 Hemma bäst

252/365


Eller?



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards