Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 januari 2020

Av Kvasthilda - 2 januari 2020 22:05

Blev helt oförhappandes att tillbringa natten hemmavid. Vi gjorde ett kastbyte efter vägen, då båda våra tåg hem är inställda. Perfekt. Då slipper jag ligga i ett jätterum mot spåren och höra alla lok o tåg växla utanför fönstret o Maria slipper ligga i rummet intill fikarummet där en fläkt står o mullrar. Bättre att få sova i egen säng. Jag som hade tänkt ta ett snack med Pf i morgon efter turen. Nåja. Får väl ta det senare då. 

Kanske kan kolla in lite 365-teman o klura lite på vad man kan använda första dagarna. Första gången på alla år jag inte haft en bild färdig när det varit dags för publicering. Nä, förresten. Förra året blev också lite sent då jag jobbade nyårsaftonen. Men däremot hade jag ett färdigt motiv att fota när jag väl kom hem. I år har jag inte tittat just nåt på listan! 

Ska försöka hitta mig en Superman till o skicka honom till kompisen för omrotning i nåt grå-silver-svart-peppar-o-salt-aktigt. O långt. Längre-än-axellångt. O kanske köpt en till prins-docka att ta kläderna från... Eller försöka få tag i en Ares. På riktigt den här gången o inte via nån kompis som inte skickar vidare. Fast Nääääääää.... Det går ju inte. Han har gjutet hår. Fan också. Äh. Får klura på det. 

Av Kvasthilda - 2 januari 2020 09:00


Tema nr 217 Nötning

2/366


"Är jag den enda som äter nötter här?" Verkar så, men strax är de slut. Burken var full före jul. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards