Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 5 januari 2020

Av Kvasthilda - 5 januari 2020 18:02

Tittar runt i fönstren i kvarteret o ser att folk ledsnat på julen. Överallt är adventsstakar och stjärnor nerplockade och fönstren tillbaks i sina vanliga skepnader. Nej, fy vad trist. 20n dag Knut eller ännu senare. Här är det nog tomt o tråkigt när Maken o Sonen for söderut idag. O precis där ploppade ett mess in från den senare. De har ankommit stugan och teven är igång :p Junior reser vidare om ett par dagar. Katten o jag är hemma. Tomt. Tråkigt. 

Kanske tar en tripp till Pigans jobb o köper lite julskinka. Har ställt undan bilen o det känns inte sådär jättelockande att ge sig ut igen. 

Tomt var också känslan när Potterfilmerna nådde sitt slut. Har sett delar av de två sista filmerna idag. For o körde Pigan till jobbet mitt i den sista och missade bästa scenerna, men kom tillbaks lagom till det allra sista slaget. Kanske letar fram dem på DVD eller nåt o ser dem igen. Eller så ser jag nåt annat. Sagan om Ringen har gått på flera kanaler över helgerna. Harry Potter. Fifty Shades of Grey. Men Ivanhoe missade jag. O sista Fifty Shades-filmen. De borde ha visat alla tre? Hur som. 

Söndag. Inställt. Jour till midnatt. O Pigans bil på hälsan. 

Av Kvasthilda - 5 januari 2020 09:00


Eget tema nr 2 Guldvinge

5/366


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards