Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Kvasthilda - 19 januari 2020 18:45

Fryser som en hund. O katten tigger ostbollar. Monster. 

For o hämtade dotra på jobbet idag, då jag slutade innan henne. Tvungen att få i henne lite mat. Maten är det första som försvinner när hon stressar o inte mår bra. Älskade barn. 

Den äldsta har varit längs vägarna idag och skickade ett mess till familjechatten när hon kom hem. Skönt det också. Visste inte riktigt när hon tänkte vända hemåt efter dagens pokemondag. Fångade i alla fall tre glimrande, dock värdelösa blå pingviner åt sin mor som givetvis startade hemresan just när eventet startade. Som vanligt. Tror det är den fjärde CDn jag har samma tåg hem. Om inte femte tillome. 

Får se. Blir nog en tidig kväll idag. Har varit en jävla vecka o jobben är inte slut än. Jour i dagarna tre o sen slutar dessa arbetsveckor med en nattur igen. 

Hann i alla fall passera Nuolja innan de sprängde laviner där. Blev lite orolig när jag hörde det på radion o såg att jag hade sida i Björkliden. Men så fort norsken passerat med sitt tåg kunde jag fortsätta. Vid Turisten stod en väktarbil tvärs över vägen för att stoppa trafiken. Jag hann lämna Abisko också innan det pratades om det igen och en stund senare sprängningen. 

Nä. Läsa lite, kika lite Titans eller nåt o sen gå o knyta sig. Skulle bytt sängkläder i veckan men har inte orkat o knappt sovit hemma i alla fall. Får bli i veckan som kommer. Fick nybäddat i Narvik inatt igen. Underbara kollegor! <3 

Av Kvasthilda - 19 januari 2020 09:00


Tema nr 17 Besök

19/366


Sonen var på besök under nyårshelgen. Här myser han med Luna. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards