Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 maj 2022

Av Kvasthilda - 16 maj 2022 12:35

Lite torka i 365an igen. Ett tema kvar i väntlistan... Jobbar den här veckan, sen blir det ledigvecka, semester och ledigvecka om vartannat ett tag framöver. Då ska det nog kunna fyllas på. Bara jag kommer ihåg att packa ner batterier, laddare och SD-kort till kamerorna. Mobilen följer alltid med, men det är ju trevligt att använda kameran nån gång ibland. Än är det vinter o kallt som fan. Kvicksilvret orkar knappt över nollstrecket ännu. Har varit uppåt tio-tolv grader, men nu är det kallt igen. Hade varit trevligt att ta en prommis i Narvik, men det blir inga såna turer i veckan. Hade en halv tanke att ta pigan med mig till Narvik nästa vecka - via bil, men hon vill åka till stugan så det får väl bli så dårå. Om hon nu får ledigt. Lite si o så med besluten där. En jäkla skillnad om hon faktiskt varit en av bossarna på det där stället. Hon fixar de flesta uppgifter och är snabb och kan gå igenom personalakterna på fyra minuter om så behövs. Fattar inte den eviga kräftgången. 

Men ja. Foton tar tid. Just nu är det annat som tar upp min tid, inför semestern. Andra foton. Men det är en bra början. Hoppas jag. 

Blä. 

Av Kvasthilda - 16 maj 2022 09:00


Tema nr 5 Att kyssa en groda

136/365









Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2022 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards