Direktlänk till inlägg 4 juli 2011
Teknikern för ComHems räkning har varit här. Plötsligt visar det sig att vi har urkass anslutning in till kvarteret. Fram till porten funkar allt bra, sen tar det stopp. Men hur FAN KAN DET påverka vår digitala mottagning som fungerade alldeles tillfredsställande fram till det, det försvann för en månad sen???
Ringde supporten igen o blev kopplad till uppsägningen för vi kan inte ha kvar den här skiten längre. Varför betala 243 spänn i månaden för nåt som inte funkar? O givetvis kan inte han göra något utan teknikerns rapport. Bara att vänta in den då.
"Men vad du kan göra är att gå in på vår hemsida o via reklamationen skriva in vad som är fel så tar de kontakt med dig inom tre dagar".... Jaha... O vad möts man av där då?? Med ytte pytte text står följande:
Just nu har vi tekniska problem med att ta emot reklamationer via comhem.se. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet så snart som möjligt. Till dess att felet är åtgärdat har du möjlighet att skicka din reklamation via brev till adressen nedan:
Mhmmmmmm. SKOJJJARDUUU????
Man kan fan inte ens säga upp skiten. Vi ska ha alla pengar tillbaka, det är säkert.
Hyr du en bil o betalar för den får du byta in den om det inte funkar.... Hur fan beter man sig med ett teveutbud man inte får in?? O inte en jäkel som kan se till att det fungerar.
Semestertider. Jippie.
Jamen dåså. Har lite lullull att lägga till, men jag tror jag löste krysset till slut och så här ser mitt ut den här veckan: Han dök upp som Gubben i lådan. Eller nä. Har varit med ett tag före det. Daniel Adams-Ray. Jag tog en kula för dig...
Bara lite snabbt. MelloX-inlägg kommer. Är väldigt upptagen. Har inte ens hunnit lösa det själv än. ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | |||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |||
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |||
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |||
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |||
|