Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Kvasthilda - 30 augusti 2015 19:29


På sönda' på sönda' på sönda'. Det är ju söndag idag. Lite dagvill blir man när man jobbar helg. Kråk for just till stugan med Neo. Tyra är hemma o slåss med Luna. Jäklar i min lopplåda, vilket liv de förde här för en stund sen. Spott o fräs. 

*grrrrr* Hittar inte piltangenterna på det här jävla tangentbordet. O hittar inte tangenterna heller. 

Åsså är jag vansinnigt irriterad på CARFAX. 

Maken ringde igår o ville att jag skulle hjälpa honom fixa CARFAX. Han ska spana bilar åt Kläppen o vill gärna kolla bakgrund o så, så vi inte får ännu en Grisen-i-säcken-bil. Jorå. Sagt o gjort. Angav hans mailadress o betalade med telefonen. Tvåhundranittionio spänn. Just nu verkar det vara 300 rakt ut i sjön. Eller ut i avgaserna kanske? Han blev rabiat för att han inte kunde logga in så jag gick in på hans mail o testade - o givetvis var det nåt knas. Bad att få nytt lösenord o började om. Jodå. Han ÄR registrerad användare. Klickade i mitt bilnummer för att se vad som händer o likt jävla helvetes förbannat kommer man till en sida där man ska betala för rapport. Men dra åt helvete. FIXA! 

Åsså är det ju det där med SÖNDAG. Bara jag som jobbar. O några kollegor till mig. O lite annat löst gruvfolk. Men fan inte folket på CARFAX. #%!&%!#%!# *GRRRRRRRRRRRRRRRRRR*


Av Kvasthilda - 30 augusti 2015 09:00


Tema nr 103 Glöd

242/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 30 augusti 2015 08:13


...sett genom en skitig lokruta.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards