Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

påhoppad

Av Kvasthilda - 5 september 2010 16:23


Fick en fråga idag. Ringer du ofta till kolleger på nätterna? Eeehh... say what? En lite otrevlig kommentar att mottaga då jag själv är väldigt mån om min fritid och nattsömn, vare sig den infaller på dagtid eller som hos de flesta andra, nattetid. Skulle inte falla mig in att ringa o trakassera folk vare sig nattetid eller dagtid. Mina kollegor, liksom jag arbetar ju dygnets alla timmar och jag drar mig för att ringa att fråga, vad det än vara månde då jag inte vet hur de jobbar. Vore för jäkligt om man stör mitt i dygnsvilan. Nu kanske det bara var lite plumpt uttryckt, snarare än ett påhopp men det känns ändå som just det, ett påhopp.

Så nä, jag ringer inte till mina kollegor på nätterna. Knappt på dagarna heller.


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

5 september 2010 18:32

Du har absolut rätt att känna så. Sedan i förrgår (eftermiddag tror jag) är min fasta telefon spärrad då abonnemanget har gått ut, men hoppas att jag snart kan använda det igen./ Men annars skulle jag absolut gärna vilja ringa dig någon gång i framtiden, men jag vet ju också att du har "knepiga" tider och jag skulle inte alls vilja väcka dig. Så när jag själv blir i bätte form och blir "sprallis" igen får du väl ge mig en "vink"./ Nog har jag förstått att du inte heller är någon som vill "störa".

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards