Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Kvasthilda - 7 augusti 2011 14:23


Sov läääänge idag. Lite för länge - på rygg. Stel som en cementgris när jag vaknade. Ont överallt.

Psf har hunnit ringa. Har inställt tåg - bort. Det innebär att det blir pass med person-tåget senare i eftermiddag. Gör inget. Får vara hemma en stund till innan jag tar tåget till Gällivare o sen taxi till Vitåfors. Bara synd att det är söndag. Lördagar i Boden o söndagar i Gällivare. Föredrar det första då det finns nån form av liv o rörelse på en lördag. Lilla Gälka på en söndag eftermiddag är .... händelsefritt.


Har en bok kvar att läsa av Sherrilyn Kenyon o hennes Dark-Hunters eller Were-Hunters eller vilken av serierna within det nu är. Katastrofen är nära.... Eller inte. Just nu öppnade jag o började på en bok jag redan läst - allt för att hålla kvar den sista karamellen så länge som möjligt. Det är alltid trist när en speciell serie tar slut, även om det i just det här fallet innebär att hon inte hunnit skriva fler bäcker än.


Av Kvasthilda - 7 augusti 2011 09:00


Eget tema nr 10 Långben
221/365

En tidig morgon o jag är på väg till orderrummet för att ta ut min tågorder. Klockan är nånstans runt tjugo minuter i fyra och som ni ser stod solen lågt på himlen och kastade sitt gula sken över världen - o gav jääääättelååååånga skuggor :)


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards