Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Kvasthilda - 15 juni 2012 14:21



Lunch

lite övergräddade plättar

gräddglass vanilj

Carte D'Or pistage

vispad grädde

färska jordgubbar

Behöver jag säga proppmätt? 


Av Kvasthilda - 15 juni 2012 09:00


Tema nr 88 Godis

167/365


Engelsk konfekt. En himla massa engelsk konfekt. 

Fudge Fudge Fudge.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 15 juni 2012 00:34


*bah*

Trött. Ont. Trött. Mer ont. Tror jag håller på att åka på en bihåleinflammation. Tandvärk. Ont bakom kindbenet. Tyder på bihålan. 

Junior är hemma o däckad. Han har försökt ringa sina chefer - eller de två personer på firman han har nummer till o meddela att han är sjuk men jag vet inte hur det gick till slut. Kul när Gossen har provanställning. Åtta veckor till en början o sen om allt går bra blir det ju förlängt. Kan man hoppas. Han som så sällan är sjuk! Åsså åker han på däng första veckan han jobbar. Inte bra. 

Nä, om man skulle krypa under täcket o försöka få lite sömn o kurera den här jävla näsan o dess snorkanaler. Skulle kanske behöva besöka en vårdcentral. Fredag i morrn. Skolavslutningsdag. Studenter. O det är det gott om i Falun. Men fredag innebär ju helgdagar därpå o med en, i hög fart annalkande bihåleinflammation kanske det brådskar om jag inte ska ha pestont hela helgen.... Fan. 

Nä, nannakudde.nu. 

Go'Natt!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards