Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 11 juni 2016

jävla huliganer

Av Kvasthilda - 11 juni 2016 21:15

Har stressat runt som en tok idag för att hinna en massa före jobbet. Drog på mig uniformen o for på jobbet o stämplade in. Loggade in på Fido o tog ut min tågorder. Not. Hade en ny order - om instillt tog. Mitt... Huff. 

Passade på att ringa Trafikverket o byta lösenord. Fick det inte att funka o insåg ju varför.... *huff* 

Åkte hemåt o träffade på Martin med Årgångståget. Spanade in vad de sysslade med en stund o for sen hemåt. Såg en figur i lekparken jag tyckte mig känna igen o tog den vägen förbi. Jodå. Barnbarnet var där med sin far. Blev X antal foton :D 

Har i stället för att jobba (nåja, jobbar ju faktiskt! - mobilen ligger beredd intill mig) fixat o trixat med mina 365or o har nu fyllt tiden hittills plus lagt in några extra på vänt. Skönt. Har några fler redigerade foton men behöver hitta rätt tema till dem. O det vet vi ju att det inte låter sig göras så himla enkelt o smidigt i år. Gäller att gnugga geniknölarna tills de blir blå! 

O apropå blå. Har jävligt ont i ena vaden. Sträckte mig en natt för nån vecka sen o det har inte släppt helt sen dess. Svor när jag gick på jobbet för att jag glömde stoppa salvan i ryggsäcken. Värksalvan som lindrar något i alla fall. 

O i hela kvarteret ligger (låg) grillröken tjock. Luktar så fantastiskt gott överallt ifrån. Eller doftar. Nä. Luktar. Själv slängde jag en fryslasagne i ugnen. Ā la familjemodell. Har mat i tre dagar nu. Eller till tre mål. 

OK. Ska försöka göra nåt. Som att ta reda på posten jag inte hunnit med - för att jag stressat runt. Ha! 

Önskar bara att jag haft hyllor så jag kunnat ordna det där jävla rummet också. Skitlön. O piloterna strejkar för sin lön... MMmmmmm. Sääääkert att de har samma lön som vi (hade). Åsså jälv afotboillshuliganer, Nu ligger en engels supporter skadad till livet efter ett bråk i Marseille. Vad fan håller de på med???? Titta på fotboll o ge fan i att slåss. Vem behöver IS-terrorister när det finns fotbollshuliganer?? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards