Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Kvasthilda - 15 februari 2016 21:59


Satt o slöspanade runt i bloggen, via diverse besökslänkar o ser att det är ett jävla gnäll. O just nu gnäller jag lite till. Har sån evinnerlig skallebang igen. En sån där tredagars. Den ger sig inte förrän efter tre-fyra dagar. Spänningsvärk. Migrän. Allmänt hamrande. Gud om jag fick slippa glasögonen åtminstone! 

Har varit på byn med dotter o barnbarn idag o det hjälper föga. Han är i den envisaste av envisa tvåårstrotsperioder. Lyssnar inte ett smäck. Bara bus. O blir skitsur när man stoppar honom från att göra åt som, endera kostar en massa för att det går sönder, eller slutar i ett sjukhusbesök för att han är helt galen. Söta unge. Mommos älskade skitunge. 

Ska mata katterna o krypa under täcket o hoppas att mobilen håller tyst så jag får sova bort värken. Jour... 

Hade Tyrisen hos mig hela natten igår. Slängde in henne i sovrummet vid åttasnåret för att de var så tjötiga, de där hönsen till katthonor vi har. Hon kom inte ut o åt något o jag la mig o stängde dörren. Tänkte, att vill hon tar hon sig ut för egen maskin. Om jag ställer dörren på glänt har jag snart det andra monstret i sovrummet också. Hon tar sig in via byrån. Kan inte dra upp dörren med tassen underifrån, som Tyra gör. 

Men nu är det nanna kudde som gäller. 

Av Kvasthilda - 15 februari 2016 09:00


Tema nr 311 Tjuvtitt

46/366


Gödu moffa?



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards