Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 2 mars 2017

tjejkväll

Av Kvasthilda - 2 mars 2017 21:45

Voj Voj. Slut i luvan. Vet egentligen inte varför. Allmänt trött bara. Alla dessa tidiga morgnar. Inte min tid på dygnet. Har haft en bra dag i Narvik i alla fall. Blev ju sen idag. Sen iväg. Tog in tid - åsså la bakloket av mitt i värsta backen. Nödbroms. Va fan?? SIFA/ATCn fick nå' spatt o slog till. Brytaren hade slagit ur. Fick igång alltihop o tog mig utan mankemang till Narvik. 


Blev en pokénad kombinerat med lite shopping. Hittade en ny till dexet. Såg som vanligt flera grå skuggor men på fel ställen och omöjliga att komma åt utan snabbare färdmedel än mina trötta ben. 

Köpte mig en ny ljusstake. Som om jag behöver fler?? Dock hade jag flera anledningar till den här. En grå i cement/betong. Enkelt gjuten med en platta och en ring runt om o en ring i mitten till ljuset. Den var billig och fick en 365a i skallen när jag såg den. Åsså lite glittrig kartong, lite tunt mönstrat kinapapper, lite silverblank kartong, allt med Barbie i åtanke. Lite bakgrunder och fakespeglar. Om jag sen kan förverkliga mina fotohörnidéer är en helt annan sak. 


Åkte på ICA när jag kom hem o hämtade ut ett paket. Såg aldrig att tjejen i kassan skannade in den, men hon måste ha gjort det för när jag kollade länken sen på PostNord, stod det att det var uthämtat. Missade det bara i förvirringen kring postkassan. Mycket folk. Hälsade på Lena en kortis på leksaksaffären. Frågade vad som pågick eftersom butikerna hade öppet efter 18. Har du inte läst Annonsbladet? Nej... Tjejkväll. Ahaaaaa. Köpte en docka (NÄHÄÄÄ?) då de hade 25% under ett visst klockslag. 


Fick hem nya betalkortet i brevlådan också. Fattar inte hur de kan skicka den i vanlig post?? Nu till det besvärliga att byta nummer överallt där man använder det... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 28 mars 09:00


  Tema nr 22 Blank-is 88/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 27 mars 09:00


  Tema nr 183 Ledande linjer 87/366   Skönt att trafiken är igång igen. De två malmbolag som trafikerar Malmbanan/Ofotbanen. LKAB tv, Kaunis th.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte...

Av Kvasthilda - Tisdag 26 mars 09:00


  Tema nr 258 Samlingsplats 86/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 25 mars 09:00


  Tema nr 135 Ihopkopplade 85/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 24 mars 09:00


  Tema nr 124 I hatten 84/366   PoP Day to Night Barbie.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards