Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Kvasthilda - 15 maj 2017 22:14

Har precis dragit igång datorn för att skriva ett inlägg. Sitter med ond käke, ond skalle o onda fingrar. Det är slut med käringa. Nåja, tänderna gör ont för sista gången för mitt nästa besök klämdes in med det idag. Fick tre sprutor i nederkäken för min (världsbästa) tandhygienist hittade inte nerven o fick ta in nytt artilleri som absolut träffade rätt. Jäklar, vad ont det gjorde. Men det tog en stund innan bedövningen gjorde detsamma. Tog. O eftersom det var så lite att fixa på andra sidan tog han det när det andra var klart *så slipper du komma in på onsdag igen*. Men där blev det ju utan bedövning. Ajjjjj. Men nu är det gjort. *du blir kallad om ett halvår igen - o glöm inte mellanrumsborstarna!!!* 

Kom hem o tittade i posten jag hämtade upp på vägen dit. Just ja, nåt från tandläkaren. Men idioter. "Du är kallad tiill undersökning den 30 maj hos tandhygienist xx" Man hallååååå. Vet inte den andra handen vad den första gör på det där stället?? Min kallelse kom för en månad sen eller nåt o det var det besöket som gör att jag har varit där i dagarna tre den senaste veckan. Hann inte ringa, då jag hade tid så sent på eftermiddagen o de hade hunnit gå hem. Får försöka ringa i morgon i stället. Knallkorkar. 

O varför jag har ont i fingarna? Torr hud. Sprickor. Gör för jävligt ont. Måste vara den nya tvålen jag anväder som torkar ut huden fullständigt. Det är det enda som ändrats. Måste försöka hitta tillbaks till de jag använt tidigare som absolut inte ger mig hypertorrt skinn med jävelusiskt onda sprickor som följd. Lite av en förbannelse i min familj. Kommer från min far. 

O jag hoppas verkligen att SysterYster får nåt gott besked från sin mammografi. Hon har blivit inkallad igen efter besöket. Nej, Söstra Mi. Du mår bra. Nåt annat accepterar jag inte. ♥ ♥ ♥ 

Av Kvasthilda - 15 maj 2017 09:00


Tema nr 333 Uppe bland molnen

135/365


-.


iPhonefoto 

Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards