Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 14 maj 2018

Av Kvasthilda - 14 maj 2018 23:15

En måndag till handlingarna. En rätt varm måndag. Har haft lite sommarkänsla idag. Vet inte vad jag pysslade med igår som missade det goa vädret Maken påstod att det var därute. Men idag har jag varit ute en stund o känt på värmen som kommer. For på stan för att sätta in pengar från en dubbelbetald räkning (KLANT!) och dotra ringde. Hon skulle skjutsa barnafadern till flyget o undrade om mormor kunde passa ongen en stund. Kom hit med honom då... Är på stan. Ja, men då får du räkna med att ni ska gå på "leksaksffären". Jodå. Det ordnar sig. Vi tog en tripp till Lindex o hittade ett shorts/linne-set med Bamsetryck o gossen ville ha det så mormor var givmild. Sen blev det en sväng till butiken med alla roliga saker o ett par Marvel-figurer i sån secret-påse. O ungen fick två nya figurer. Eller en ny o en variation av en han hade. Tur det. Dyra grejer. Men en kul stund med en busig unge. Älskade barn. Ett härligt sätt att tillbringa en första dag på ledigveckan.

Har inte bestämt om jag ska åka till stugan än. Lite mycket vatten på gården - o på vägen för min lilla bil. Tisdag? Onsdag? Kommer att få för lite tid hur jag än gör. O kanske tar barnet med mig. Eller inte. Vi får se. 

Av Kvasthilda - 14 maj 2018 09:00


Tema nr 12 Bland träden

134/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards