Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 augusti 2019

Av Kvasthilda - 18 augusti 2019 23:46

Sitter i stugan  och funderar på vad jag glömt hemma eller inte. Glasögonen. Dvs mina läsglajjer. Höll i dem o la dem tillsammans med annat som skulle med, men vete fan om jag stoppade ner dem i nåt. Sammalika med laddaren. Stickproppen med plats för tre USB-kontakter - som jag använder när jag laddar mobilen mm. O en av laddkablarna. Allt det är puts väck. Var la jag dem???? Hittade en tygkasse med grejer precis innan jag åkte o en jädra tur var det, eftersom modemet låg i den väskan. Hade blivit en jobbig vecka annars. Den är nog så jobbig just nu, utan mina andra grejer. Glasögonen GÅR att klara sig utan, men det är jobbigt matt sitta vid datorn med mina vanliga. Det är så liten upplösning på Lapptoppen och jag behöver lite förstoring, vilket läsglasen har. En stickpropp finns o kabel finns, men var fan la jag det där?? 


HELT GALET att vara i stugan redan på söndagen inför ledigveckan. Hur ofta händer det?? Brukar vara typ tisdag. Dock glömde jag även mina ljudböcker o det är också jobbigt... Huff. Var är min hjärna? Bättre att åka på en tisdag.... 

 

O datorn vill uppdatera Windows. Spelar ingen roll om man gör det eller inte. Allt skit hänger sig ändå. Script som inte funkar o en massa annat. Men vet inte om jag vill uppdatera det på mobilt bredband. Äter väl upp allt vad jag har kvar. Skit. Har tydligen inte uppdaterat på länge enligt versionsuppgifterna. O skit att jag inte gav den stationära W10 när jag kunde. Måste väl köpa skiten. 2,5k. Billigt. Not. 


Katten blev glad att träffa matte när jag till slut kom till stugan. Tror hon är ute o ränner. Maken lämnar luckan öppen dygnet runt som det verkar. Kanske ska låsa den för utgång innan jag knyter mig? 

 

Av Kvasthilda - 18 augusti 2019 09:00


Tema nr 117 Höstkänning

230/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards