Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under maj 2010

Av Kvasthilda - 1 maj 2010 08:42


Magen kurrar. Den skriker nästan. Klagar. Vill ha mat! Tycker det är liiiiite tidigt att värma matbacken än. Det börjar likna målarluncher. De äter före attan. Eller åtminstone i niosnåret. Har ju varit igång sen halvfyra så det är kanske inte konstigt att magen knorrar.


Kanske ska försöka avleda magknorret lite med boken jag läser. Köpte senaste boken i Vampire Academy-serien på engelska för jag vill veta hur det går för Rose. Kommer hon att kunna göra det hon gett sig iväg från skolan för att göra? Alla som läser dessa böcker blunda NU.... Kommer hon att fixa döda sin älskade Dimitri? Är han verkligen strigoi? Just nu befinner hon sig mitt i hans familj i mörkaste Sibirien. Eller som hon upptäckte, att det faktiskt var civiliserat där. Just nu håller de begravning för Dimitri då Rose berättat vad som hände den där olycksaliga kvällen på hennes skola när Dimitri försvann. Måste se hur det går!

OK, ni kan titta igen.


Har skrivit ut en kryssplan men jag har säkert en Dm3 hem o då går det inte att notera nånting. Hoppar och skumpar för mycket. Svårt att sätta läsliga bokstäver på ett papper no matter hur stora rutorna är. På vissa håll går det inte ens att lyssna på radion i en Dm3 (mobilradio i det fallet). Har jag tur får jag en Iore med bilradio i. De funkar hela vägen utom genom Nouljatunneln.


Nä. lite kaffe kanske. Nåt måste jag göra! Siyalejter. Go'Morron!


Av Kvasthilda - 1 maj 2010 06:29


Just det ja... Krysset blir sent idag. Jobbar.


jobb · sms
Av Kvasthilda - 1 maj 2010 06:11


Hmm. I radion spelar Eldeman Taube o Roslagsvals. Där skvalpar vågorna o Rönnerdahl svingar sina lurviga. Här snöar det.


Tillagt senare:

Fotat 11.33


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards