Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Kvasthilda - 16 april 2012 21:46


Kom tidigt till Narvik i morse. Nåja.... Allt ær ju relativt. Hann æta frukost i alla fall.

Sen tog jag en långprommis på By1. Gick ner till hamnen. Nær jag kørde runt "krøken" med tåget stod båten i viken med føren mot mig men nær jag kom ner till hamnen per apostlahæstarna hade den snott runt o stod med långsidan mot stan.

Nu ikvæll nær jag gick ner till stallet (dær jag befinner mig just nu o strax ska gå ut i næmnda stall o klargøra mina lok) stod båten med ANDRA sidan mot stan. Den hade snott 180 grader till o hade rumpan ut mot Ofoten.

Tog nya bilder på Galten - o hade funderingar på att byta ut den bilden jag har i 365an men den får ligga kvar :)

Har sovit två timmar på eftermiddagen/tidig kvæll. Får se om det ræcker ænda hem. Finns inte så mycket annat att vælja på. Hem måste jag ju. Nær jag landar i Kiruna ikvæll har jag varit uppe ett dygn..... Det ær en jævla tur det hær. Nåja, det ær bara att bita i o sætta igång så jag kommer hem.


Av Kvasthilda - 16 april 2012 10:53



Frulle igen då. Kanske tar en tuur på By1. De säger så, narviksborna. By1. 


Av Kvasthilda - 16 april 2012 09:00


Tema nr 90 Gris

107/365


^..^~



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 16 april 2012 04:36


Klart det är. Är ju uppe före tuppen. Kuckelikuuuuuu! 

Ska en sväng till Narvik. NÄHÄ??? Skräll :) Har gods idag. Freight Train. Både upp o hem. Hemma på ett dygn igen. Långa turer! Tror AM tar över mitt lok när jag kommer upp o vänder i vagnslasten hem. Det står så i turlistan i alla fall. Tåget är inte riktigt i rute såg jag men närapå. Kan ju ha ändrats nu iofs. Ehh, jo. De ger o de tar. Fjärren. 

Iii's inte ta med mig Lapptoppen idag. O inte kameran. Kommer att känna mig naken. Eller så stoppar jag ner den där manicken det sista jag gör. Kameran. Den som inte riktigt fungerar. Baskat baskat baskat. 

Nåja, det är bara att traska iväg då. Mot sherwoodskogen. Nej, järnvägsstationen! 

Go'Morron! 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards