Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

tjejjor hela dan

Av Kvasthilda - 8 mars 2013 06:48


Sofia Söderberg. Henne har jag aldrig hört tidigare... Vädertjej. Det brukar vara Lisa Frost, eller hon värmländskan jag aldrig kommer ihåg vad hon heter. Jenny, Josefin, Johanna eller nåt annat helt random.
Internationella Kvinnodagen. I radion spelas Mikrofonkåt med September. Idag kallar hon sig Petra. Som i Nordlund. Tova har en urtvättad t-tröja på sig, enligt Johan (som har struken skjorta under kavajen). Tovas tröja har ett tryck Johan inte vill återge. "Tänk utanför boxen" står det visst. Med snoppar? Det var i allafall dylika tingestar på den... Bara tjejer i musikradion. Alltså väldigt lite Mello idag. Det är ju bara Louise (aahhhh Louise heter hon, vädertjejen) Hoffsten kvar av tjejerna. Sätt åldersgräns på rösträtten *bah*
Men absoluta favorit är ju lilla söta lolitan YOHIO. Som har problem med rösten lagom till finalen. Får hoppas att den håller!


 
 
Ms. T

Ms. T

8 mars 2013 09:18

En tjej, meteorolog från Skåne någonstans, tror jag, som heter Madeleine Månsson har jag inte hört på jättelänge. Hon har så speciella uttal, nordust etc. Vart har HON tagit vägen?/ Petra Nordlund kallade sig tydligen för september när hon sjöng på engelska men fokuserar visst mest på att sjunga på svenska nu./ Vi får väl se hur det går för "japanen" i Mello, imorgon?

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 19:33

Så är jag då hemma igen och har datorn för mig själv en stund. Min krysslösning med Anna Charlotta den här helgen såg ut som följer:    Vi började i Så Mycket Bättre där Amanda Jenssen tolkade Carolas Fångad av en stormvind.    Barbro Skinnar...

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag 'kunde ...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards