Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Kvasthilda - 5 augusti 2013 09:00


Tema nr 202 Morgon

217/365


En väldigt tidig morgon. Klockan har nyss passerat 02 och solen är på uppgång. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 5 augusti 2013 08:32


Det ær varmt igen. Har varit svalt inatt. Skønt. Skønt sovvæder. Slog upp alla fønstren nær jag kom till hotellet o drog ner termostaten - som nån envisas med att øka så mycket det går. Vem fan behøver sån værme sommartid?? - måste vara nån sydlænning - en del turister hær.


O måsarna har levt røvare. Som vanligt. Som en kollega sa. Nær fan ær de tysta? Framåt september-oktober. Då flyttar de... Måsar innebær sommar så før min del får de gærna vara hær o leva oliv.


Måndag idag ja. Man blir som sagt lite dagvill nær man jobbar veckans alla dagar. En Fridag i morrn. Får se hur længe det drøjer innan Pf, Psf, PS, Pfs eller vadfandenuheter i førkortning ringer. Personalstyrning. Personalførdelning. Pfs får jag inte ihop alls.

PsT sæger jag då, som vanligt (eller PsfT). Det ær væl bara han som jobbar? Tjejjorna har semester tror jag. Åsså Masen då. Nån lær i alla fall ringa o fråga. Vi har tidiga Svappavaara borta. Kan du? Eller nåt annat. *bah* Sommartider Hej Hej.



Næhæ. Det ær bara att gøra sig klar nu då. Eller inte førresten. Børjar ju fasen inte førræn om en kvart. Hahahahahahaa. Næ, dricker upp kaffet i lugn o ro, åsså går jag ner o ser till att jag har allt med mig. Mental notering: GLØM INTE YLVÆSKAN!!!  Ehhh, men K-t då? Ja, lite... Tappade visst nåt dær... Tråden kanske.

Morr'n!


 

 Næ. Feels like 26.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards