Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 22 augusti 2013

208

Av Kvasthilda - 22 augusti 2013 20:57


Jaha. Tebax i Narrvik då. Väntar på en kollega som hade problem med sin mobil. En ny mobbe med 3G som default. Besvärligt på jobbmobben då Apan bestämt att vi kan bli återbetalningsskyldiga vid för hög trafik. Bullskit. Svindyra skitabonnemang. Duger fan knappt att ringa med.
O min mobil, vars laddare gått sönder. -Äh, sa Al, du har säkert glömt den nånstans. -Nånä. Glömmer jag den NÅNSTANS så är det hemma. Nu har jag Makens. Al for på Clas-i-Sjön o köpte en ny till mig. De hade visst där. Eller om det var på El Giganto. TaxiMyxi. Ligger i mitt fack på jobbet. Eller låg. Han la den då dit. Allt som inte är fastnitat försvinner ju. En kollega glömde sin iPhone-kabel på jobbet o nån jävel var tvungen att ha den. Sinnessjukt. Sa att "de kunde väl lägga en laddare på jobbet så man kan akutladda om det behövs?", men som sagt. Allt som inte sitter fastbultat, ryker. Fattiga lokförare som inte har råd att köpa eget.


Åsså har man tagit på sig ännu ett jävla Öskift. Fast jag bytte bort en Pitkätur mot en ö-dag o en natt i Narvik. O fick en nolldag på kuppen. VOV. Fanastiskt.


Satana va' kallllltttt det är. Fönstret på glänt här o det drar rakt in. Har hon inte kommit än, den där männ'skan så man får krypa under täcket snart??


Just ja. Jag har en ny bil. Den är röööööd!!! Fast den är nere vid kusten än. Får se hur vi får hem den. Kanske Maken stället den på nån bra plats ett par veckor då kan jag köra hem den själv sen.

Av Kvasthilda - 22 augusti 2013 09:00


Tema nr 16 Bedragare

234/365


Jäklar. Det BRINNER!



Äh. Jag bara luras.


Om man tittar närmare är kan man se att det bara är moln som brinner... 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 22 augusti 2013 00:04


Fick ett meddelande från svågern: 

"Hej! Bänka dig framför tv.n för århundradets program på kanal 1 kl. 20.00 Hoppas ingen stör dig. Kram!"

En annan: 

"Men nu..! Nu måste du väl titta på SVT1!"

Mowahahahhhahaaaa.... Kikade in i tevetablån för att ta reda på vad alla tyckte att jag inte fick missa. Jojo. Tror folk har sett o hört mina aversioner över Olle jävla Jönsson.... Lasse Stefanz - On the Road. Men så jävla spännande. En hel timme med skånska stockholmsdravlarn. *isch* 


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards