Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Kvasthilda - 27 augusti 2013 19:38


Jadu. Nu kan man lägga till spotify i bloggen också. Fantastiskt. Jag har ett fullskaligt spotifykonto men använder det aldrig!! Makalöst. Det följde med när jag skaffade/uppdaterade nåt abonnemang (bredbandet?) o jag tänkte, va fan. Skadar väl inte. En hundring i måna'n... *suck* Äh. Drabbar ingen fattig men det är ju lite löjligt att regelbundet slänga ut 99 pix på nåt man inte använder - för att man 1. Inte har tid. 2. Inte IDS! Annars är idén vansinnigt god. Gratis musik att streama vid tillgång. Åsså kan man ju tjyvlyssna på grannars o bekantas spellistor. 


Ska upp före fan i morron. En förmiddag i Vaskivouri väntar. Svappavaara. Jag hatar hatar hatar hatar hatar att börja den där tiden på dygnet. Schweeeintrött. Ska försöka få ett par tre eller fem timmar innan. Vet preeeciiis hur mycket det inte kommer att fungera. 


Maken var o hämtade min bil igår. Knallandes röd är den. RÖD!!! Röd?!? Röd... Jaja. Jag köpte inga röda rosor - men en röd bil.... Lustifikationsministern. Fast det är klart. Jag tar ju hellre en röd bil, än ett fång röda blommor - som dör efter några dagar. 


Nähä. Krypa under täcket o läsa en stund o kanske hitta några minuters drömtid. Kan ju alltid hoppas. Sa jag det? Jag gillar INTE att börja före ottan. Tror jag nämnde det. *suck* 


Av Kvasthilda - 27 augusti 2013 09:00


Tema nr 195 Minimalistiskt

239/365


Gott är det! 

Fast smått. 

Rent minimalistiskt smått. 

Gott i minimått. 


(tolkningen är fri ;) )


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards