Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Kvasthilda - 15 september 2014 09:00


Tema nr 296 Stöd

258/365


Jag förstår då inte hur de lyckas klamra sig fast! Tallar brukar ha grunda rotsystem och trilla omkull i en rejäl höststorm. Här står de - bokstavligen - på kanten av en klippvägg. De har slagit rötterna runt varandras för att kunna växa sig stora och hålla sig kvar. Fantastiskt. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 15 september 2014 07:07


Hann se vartåt vindarna bar innan jag la mig igår o det var ingen kul upplevelse. Tio, tretton, femton, elva. Upp o ner for siffrorna på den gula stapeln. Den lila stannade under fyra. Trist. Hellre Fi än SD.
Att sen de röda hade största tårtbiten kom väl inte som nån jätteöverraskning. Men de där fula gula. Större än de blå. Inte i Riksdagen men i Kiruna. Folk är fan inte kloka. Hellre Moderater än SD. Hellre Kalle Anka-partiet än SD. Idioter. Förr la folk ner sina röster hellre än att ro Satan i hamn. Nu sitter fanskapet vid rodret o styr på egen hand. O ingen vill sitta i samma båt. Utom en flock idioter som tycker att hans flytetyg verkar vara det bästa. Hur FAAAN tänkte de?? Jag tror nån kommer att drunkna i processen.

Intressant. Vad är oddsen? Sitter i väntrummet med Junior o väntar på läkare o sövning av densamma. Sonen alltså. Förhoppningsvis är läkaren klarvaken. Men det sitter en kille till o väntar o båda grabbarna är vänsterhänta! Inte varje dag man ser det. Gossen är lite nervös. Mammas .


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards