Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Kvasthilda - 24 februari 2016 19:15


...en liten stund på natten men inget på dan. Jodåförfn. Det gör ont som !%#&!%#!. Trött i ryggen. 


Har jagat barnbarn fram o tillbaks hela eftermiddagen o det tär extra mycket på ryggen. 


Vi tog en tripp till COOP o årets bokrea. Hopplöst sådär en dag före lön. Men det var ändå mycket folk. Köpte en biografi om Black Sabbath och fjärde Millennium-boken. Den av Lagerkrantz. De hade specialpris på den just idag. Har gått o spanat på den hela vintern men varit för snål. Tur det. I stället för att punga ut nära 200 blev det nu 49 pix. Pigan köpte lite fler böcker. Diverse barnböcker, en bok med kattpoesi. Resten hann jag inte se. Förutom boken till jobbarkompisens barnbarn. 

Glömde paketavin. Eller snarare. Hade stoppat den i jobbjackan. *typiskt* Paket från Nick. Vill ju ha det! NU! 38 minuter till stängning. O vet inte om jag hinner hämta det i morgon. Kommer jag bara hem i tid hinner jag, inte annars. Fan. Vi åkte ända in i garaget under ICA för att ta ut det o pigan skulle gå (lite fullt i garaget - det snöar o med bokrean igång blir det fullt) när jag insåg att jag inte hade avin med mig. Hade det varit sommar nu hade jag inte tvekat en sekund. Nu, med det här ymniga snöfallet? *bah* 


Av Kvasthilda - 24 februari 2016 09:00


Tema nr 145 Kedjad

55/366


Sonens present till sin mormor. Ljuset gör den ingen rättvisa - fotad under taklampa - och skärpan är än värre. 




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards