Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Kvasthilda - 4 maj 2016 19:44


Jahaja. Några få timmar kvar tills jag ska börja jobba. Skitskift. Svinjobbigt. Klev upp i ottan för att bli lite trött. Tyvärr blev jag trött för tidigt o har hällt i mig lite kaffe. Ögonen är trötta men kroppen halvpigg. O jag måste sova nån timme i alla fall innan jag drar. Hoppas jag kommer ihåg att ta madrassen med mig. Lämnade den i skåpet i måndags... 

Ska dra ihop en panna kaffe som bara är att starta inatt. Måste ha kaffe om jag ska ta mig ända till Narvik. Under gröna bolaget var det bättre. Då åkte man till Narvik o gick sen o dog i en hotellsäng några timmar. Nu ska man sova en timme på en soffa. En orolig timme så man inte missar tåget hem. O sen försöka sova i en skumpig lokhytt. Obekvämt. Eller jävligt obekvämt. Skitigt. Inte alls kul. 

Nä, huff. 

Färdig att mörda kattfan idag! Hon har fått tag i min Curvy som låg på skrivbordet med tårna i vädret - och ena handen. Båda har fått sig kärlekskyssar av Luna. *grrrrrrrr* Åsså har hon bitit i armbågen på en annan docka. Fan också, Men Moschino har fått vara ifred i alla fall. Man får vara tacksam för det lilla. 

Men solen skiner o det tinar. Fort. Bort Bort. 

Av Kvasthilda - 4 maj 2016 09:00


Tema nr 1 A room with a view

125/366


Jadu.... Inte fick du upp mig dit, hur fantastisk utsikt man än må ha.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards