Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 4 juli 2017

dolda talanger

Av Kvasthilda - 4 juli 2017 23:57

Karlavagnen har varit jäkligt kul ikväll. En massa galenskaper. Folk kan göra de mest underliga saker. Vissa är roliga partytrix, andra grejer bara oerhört irriterande. Men kul. Eller tokigt. Roligast ikväll var pojken som lät som en kråka. Han kraxade. Brukar vara ute med sin pappa i skogen när han jagar. Anna-Charlotta skrattade så hon ramlade ur stolen, då hon frågade om de lockade till sig andra kråkor när han kallade. "Ja, o så skjuter pappa dem". Det tog nästan kål på henne. O sen ringde Leif GW Persson. Eller inte. Var hette han? Karl Martin? 24 år. Fantastisk imitatör. En av de bästa jag hört. När man inte har en egen underton utan har en "slät" röst utan speciell dialekt, då gör man det många gånger bättre än exempelvis Bosse Parnevik eller Jörgen Mörnbäck, för att nämna ett par. Så bra. 

Men nu ska jag krypa under täcket efter en lång dag i Narvik. Mycket Pokégymmande idag. O fått en ny i dexet. Raidade en Croconaw så nu slapp jag slita ihjäl mig för att hitta nån passande Totodile. Kan behövas fler för att fixa en bra utveckling av dem, till den största men jag har i alla fall en helt OK. 

Nä, nu ska jag lägga mig o vila min onda rygg o hoppas blodomoppet stannar upp. Allt snurrar. Åksjuk. Typ. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 20 april 10:55

Jamen, då var det kryssat och klart och webbradion höll hela vägen och så här löste jag mitt idag...  Vi lever det ljuva livet, eller snarare galna, Livin' La Vida Loca. Upside, inside outShe's livin' la vida locaShe'll push and pull you downLivi...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards