Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 juni 2019

Av Kvasthilda - 9 juni 2019 21:44

Fortsätter min Marvelsaga. Halva säsong tre av Agents of S.H.I.E.L.D är avklarad. Några avsnitt kvar innan jag ska se nåt annat. Hoppas komma mig ner till Dalarna o pappis WiFi först bara. Gubben äter upp allt här med sina Netflixfilmer. Har iofs redan sett CapAm Civil War, vilken var näst i tur av filmerna. Och Black Panther. Bara jäkla synd att End Games slutat gå i Falun - i tisdags. Junior var o såg sista föreställningen. 


Har dock beställt biljett ner. Som fan då.... en plats i sexbäddskupé. Du skojar??? Insåg precis när jag betalt att jag lyckades klicka in en liggplats o inte en sovplats. De var slut på det tåget jag tänkte åka med. SKULLE ha valt det sena ändå. SKIT. Somnar väl lagom tills jag ska kliva av tåget igen. Förbannat. Hemresan är då korrekt bokad med plats o sovkupé. Alltså. En femtioplussare bland hikers o handbollsspelare. Kommer lukta skit i hela vagnen o folk kan inte gå o lägga sig i tid. Jävla SJ. Bokstavligen den här gången. Borde inte deras köp också ligga under svensk konsumentköplag? Att man KAN ångra ett köp? O eftersom det jag vill ha är dyrare...?? Ska ringa i morrn o kolla. Tåget har inte gått o räkningen har inte kommit. O även OM räkningen hade kommit borde det gå att häva. Med lite besvär kan man tillome stoppa Klarna-köp. O DE är de jävligaste man kan ha att göra med. Nästan. Allt bara för att vara snäll med gubben så han ska slippa ut mitt i natten o köra. Kan ta min egen bil till Jörn så får han köra "hem" den sen. Går det också. Faktiskt. Ska bara se om det går att ändra biljetten. Fast innan jag fått tag i nån att PRATA med, är väl även de platserna slut. JÄVLA SJ. 

Av Kvasthilda - 9 juni 2019 09:00


Tema nr 300 Tillsammans är vi starkare

160/365


Den ivägjagade svanhannen hittade en kompis och de simmade till vår brygga och visade upp sig.




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards