Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 18 mars 2021

trött trött jättetrött

Av Kvasthilda - 18 mars 2021 16:31

Sitter o klurar på 365an men känner att tankarna irrar iväg åt helt andra håll. Är alldeles för trött för att kunna tänka alls. Ett par sena skift som blev ännu senare. Sen lastning. Sen avgång. Halvtaskiga möten och supersen ankomst. På morgonen, Avgång i rätt tid, men blev återigen sen pga halvtaskiga möten och kommunikationsbrist. 

Morrar och svär över min näsa också. Sån't där viktigt vetande. Har "alltid" haft torr näsa och det är inte bättre vintertid häruppe. Drar mig verkligen för att ens tänka tanken att göra ett covidtest. O måste jag köra bil till Norge är det tvunget. Men det är ju ingen idé att gå o fixa ett test nu om jag inte ska dit på veckor. De vill ju ha färska testresultat. O negativa sådana. Annars fixar de i Norge. Tydligen så långt ner som vid E6-krysset mot E10. Där kryllar det av poliser sa en kollega som blev stoppad för snabbtest. Tur att de går fort att få svar från, men det gör ju inte erfarenheten trevligare. 

Nä, tror jag ska försöka läsa lite om Tulsa och deras Vampire High, inte att blanda ihop med ett annat VH. Må vara om vampyrer men böckerna är olika. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards