Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 januari 2023

Av Kvasthilda - 10 januari 2023 12:29

Huff, vilka dagar man haft. Igår låg jag däckad under täcket hela dagen. Dotra ringde o väckte mig, då Maken frågade efter något i familjechatten, men jag inte svarade - eller ens läste det. Tur nog, för jag var tvungen att höra av mig till jobbet o sjukskriva mig innan jag började skiftet. Sov hela dan. HELA dagen! Händer mig en gång vart tionde år. Knappt. Men ja, tror jag kan räkna det på ena handens fingrar att jag varit så sjuk. Eller så förtränger man det bara, för att det är så oskönt med migrän och dålig mage som följd. Fortfarande hemma. Man går omkring som en zombie och fryser. O fryser. O fryser. Köpte tre stora paket ljus på IKEA före jul o de är snart slut. Eldar fyra åt gången. Och värmeljus. Elementens termostater snurrar till rätt vad det är, så det är nån form av väderväxling ute. Hoppas det går över snabbt för det här är inte kul.

Under tiden försöker jag klura på mina 365or, men hjärnan fungerar inte så att leta fram något av det jag redan sett framför mig, fungerar inte heller. 

Nä. Ska koka mig en kopp te så jag får i mig lite värme. Har tagit mig en halvtimme att få ihop de här få raderna. Zombie state. 

Av Kvasthilda - 10 januari 2023 09:00


Tema nr 53 Fan

10/365


Den lille jäkeln är en minihögtalare med 3.5-pinne



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2023 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards