Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

halv fem??

Av Kvasthilda - 19 maj 2009 16:24


Vad fan tog den här dagen vägen?? Som nattuggla o kvällsarbetare sover man visserligen halva dan men det här är ju löjligt. Har inte gjort ett skapandet grand idag. Surfat runt på olika bloggsidor (nej inte varit på YouTube sen lunch! Hör du det, Brat-en...? ), Har läst bland annat Pernilla Wahlgrens mama-blogg och en del nya blogg-bekantskaper. Kul att "träffa" nya människor, även om de bara finns i min cyberrymd.


MEN....! Jag jobbar dag i morgon så det vill till att frun vänder tillbaks timmarna något. "Sommar"-ljuset är förrädiskt!


Måste väl fixa nåt middagsaktigt nu. Kanske ugnskorv. Shit. Har ingen paprika. Nåja, får väl göra en variant. Mitt trollspö har försvunnit, men trolla med knäna funkar oxå!


 
 
Elisabeth

Elisabeth

19 maj 2009 18:49

Jag hoppas att du har haft en trevlig dag. Det brukar ju oftast kännas då som att dagen "bara flyger iväg". Visst har vi hyfsat ljust här också (solen går enligt SVT Text upp 4.06 imorgon och vår senste solnedgång är nog runt 22.30 Men det är ju skillnad mot dygnet runt. En tjej i en affär här i Falun sa att hon är från Kiruna. Hon tyckte att det var mörkt när hon kom hit, men kanske det var ont om snö då. För vi har väl 6-7 timmar dagsljus som minst på vintern åtminstone.

http://elisannw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards