Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

hungrig

Av Kvasthilda - 20 september 2009 19:23


Tiden är upponer. Mest ner. Magen skriker på uppmärksamhet. Har ätit en sen frunch idag (bara ett par stekta hampisar med bröd o ett par salladsblad) men nu är det tomt igen som det verkar. Tinade lite rostbiff så jag ska se vad som finns att äta till det. Finns väl nån pottisallad o coleslaw kvar.


Har gått igenom min länksida idag.

Det tar TID!

Lagt till ett par sidor o uppdaterat de som bytt adress. Några har ju flyttat helt. Säkert sådär en miljon jag missat av alla de jag brukar besöka emellanåt... Det ger sig med tiden!

Trodde jag fått en ny bloggkompis idag, men det visade sig vara Elisabeth med nytt alias :-)


 
 
Tant Alexandra

Tant Alexandra

20 september 2009 19:45

Hallå! Åh så ambitiöst av dig! Jag är samma gamla vanliga. Bloggagratis alltså. Fast jag har lyxat till det också och köpt mig en domän, så tantalexandra.se funkar också!

http://tantalexandra.se

 
Dante

Dante

20 september 2009 21:27

Ja, det var faktiskt skönt så det ska vi göra om -även om jag tror att jag kommer sakna den lille Vispen efter någon timme. Men lite ensamtid är minsann inte helt fel! På tisdag är det dags igen då jag ska till tandläkaren som jag bloggat om idag, då ska jag och Pappa Elvisp passa på att ha barnvakt och äta lite lunch på stan också. Det ser jag fram emot.

Har du fått i dig lite mat nu? :)

http://dante.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

20 september 2009 21:43

Tant A, häftigt :-) Kul med egen domän!

Ja, mamma Dante, jag har ätit :-)
Det blev rostbiff o potatissallad. Med ett glas vitt vin till!

 
Lycke

Lycke

20 september 2009 22:57

Men heeej, vad länge sedan vi språkades!!! Hann ju inte skriva och berätta innan du hittade mig, hihi...flyttade från en dag till en annan, så det är mycket nytt att vänja sig vid och jag har inte hunnit höra av mig runtikring så mycket, men jag är hjärtansglad om du kommer och besöker mig på min nya adress...känns ju fortfarande lite ensamt och märkligt, men jag vet jag kommer att trivas!!!

Jo, jag blev så less på att statistiken sjönk så katastrofalt över en natt..något måste ha strypts någonstans, men det gjorde det ju lättare att lämna skeppet och jag hade länge tänkt byta, men inte orkat helt enkelt!!!

Jo du, det är många andra som lämnat skeppet också pga av allt strul...

Snart är det spökprogram på tv4 plus, så då sliter jag mig äntligen härifrån..

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards