Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

svart bälte

Av Kvasthilda - 23 september 2009 18:53


Nu snackar vi inte karate utan helt vanligt garderobsfyllnad. Jag hittade ett skitsnyggt bälte på Lindex igår. Om min näsa funkar är det gjort i läder och kostade bara en hundring. Eller IC kronor om man ska vara petig. Jag har ofta svårt att hitta nåt jag gillar i skärpavdelningen och har inte köpt ett skärp på eviga tider.

Det är svart med guldtryck i stämplarna och guld i spännet.


Blev superglad :-)


  

Just my style!


 
 
GEB

GEB

23 september 2009 20:33

GRATTIS!!!Hitta ett sådant snyggt bälte, dessutom i SKINN och för ett sådant pris!

http://www.utanfarstu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

23 september 2009 20:42

Jag hoppas att det är läder. Spelar ingen större roll om det INTE är det men som sagt, det luktar läder. Har inte skrapat för att kolla :-)
Tack för titt o kommentar!

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

23 september 2009 21:16

Först vill jag säga att jag tycker att du har kommit på en riktigt fyndig rubrik. Det är ett coolt skärp, inget s-k-r-ä-p..

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

24 september 2009 08:15

Mycket snyggt bälte !! =)

Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

366

Av Kvasthilda - Lördag 18 maj 11:33

Just det. Skrev fel och tänkte ändra när jag kom ihåg att det faktiskt är 366 teman i år. Har jobbat så mycket och varit upptagen under ledigveckorna så fotograferandet har kommit på skam. Därav det långa hoppet mellan senaste två temabilderna. Eller...

Av Kvasthilda - Lördag 18 maj 11:00

Så trött! Blev sent inatt. Igen. Varit en vecka med långa skift och/eller körningar. Mycket som pågår längs järnvägen. Det är mycket vatten och rester efter urspårningen som inte kunnat fixats än. Ett skift till innan ledigvecka. Puh.    O Puh ja...

Av Kvasthilda - Lördag 18 maj 09:00


  Tema nr 073 Folkdräkt 139/366   Det är en av de vackraste bunaderna jag känner till. Nordlandsbunaden.  Här har det precis avslutats ett studentavtackande i Haikjeften i Narvik.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*...

Av Kvasthilda - Fredag 17 maj 09:00

  Tema nr 256 Rödrutig 138/366   Gratulerer med Dagen!        Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 11 maj 10:55

Lördag morgon, sista dagen för ESC-veckan. Galenskaperna avlöser varann. Petra Mede gör ett kanonjobb. Superproffs. Men, det blir sen, nu är det kryss på agendan.    Vi började dagen med en melodi till ett barn, inspelad för sjuttio år sen, O Mio...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards